PRODUKTY
PRODUKTY
Sortiment produktů

AKCE A SLEVY

Zemědělské travní směsi a květnaté louky

Trávník

Betonová imitace dřeva

Zahradní betonové výrobky

Zahradní jezírka

Bakterie pro čištění

Substráty, mulče a hnojiva

Zahradnické nářadí a potřeby

Krmivo

Chovatelské potřeby

Topivo a grilovací potřeby

Bázény

Půjčovna zahradní techniky

Fotogalerie

Informace
RYHOS s.r.o. - netkatalog.czZahradní nářadí, nástroje, potřeby - netkatalog.cz

Doprava

Zboží si můžete osobně vyzvednout na naší kamenné prodejně nebo si ho nechat zaslat přímo na Vámi zvolenou adresu.

Dopravu zajišťujeme po celém území ČESKOU POŠTOU, zásilkovou společností DPD nebo transportní společností DOPRAVA NA PALETÁCH nebo TOPTRANS a to dle charakteru a množství objednaného zboží.

Cena dopravného se řídí dle váhy a dalších specifik zásilky.

Pokud zvolíte nevhodný druh dopravy, budete následně po odeslání objednávky informováni o správné částce za přepravu v závislosti na tom, zda bude cena dopravy nižší nebo vyšší než Vámi zvolená možnost.


Způsoby doručení:

1) Osobní vyzvednutí

Při osobním vyzvednutí je velká výhoda časová nezávislost na doručovateli.


Objednané zboží si můžete vyzvednout přímo na naší kamenné prodejně v Novém Rychnově .


Po přijetí objednávky Vás budeme informovat o stavu zboží na skladě. Pokud zboží není skladem, budete informováni o nejbližším možném termínu naskladnění na naší prodejnu.


Objednané zboží bude na prodejně připraveno ještě následujících 5 kalendářních dní. Pokud zboží v této lhůtě nevyzvednete, bude uvolněno k volnému prodeji.



2) Pošta


Balík do ruky - Obchodní balík, jak ho znáte

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.Bližší informace na webu České pošty v sekci www.balikovarevoluce.cz .

Tip: Nawww.ceskaposta.cz/zmenadispozicesi můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.


Balík na poštu

Vyberte si kteroukoli z 2600 poštpo celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.

V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.

.

3) Balík DPD

DPD doručuje balíčky až do váhy 50 kg, a to do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.

O doručení budete informováni SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr

Aplikace DPD Kurýr vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.

On-line sledování balíku DPD


4) Doprava na paletách

Doprava na paletách přepravuje zboží nad 50kg nebo produkty, které nelze zaslat balíkovou přepravou (například některé betonové sochy), z důvodu možného poškození zboží při přepravě.

Příjemce nemůže převzetí zásilky podmiňovat kontrolou obsahu zjevně nepoškozené ucelené manipulační jednotky nebo před vyplacením dobírky za zboží nebo přepravné. Takové jednání se považuje za překážku v plnění smluvních ujednání, a pokud nedojde k řádnému doručení je zásilka vrácena odesílateli s právem na náhradu nákladů s tím spojených.

Pokud se nepodaří zásilku vyzvednout u odesílatele nebo doručit příjemci z důvodů na straně odesílatele, objednavatele nebo příjemce, považuje se toto za marnou jízdu. Opětovným svezením nebo doručením takové zásilky vzniká nárok DNP na náhradu nákladů s tím spojených.

Časový limit pro nakládku, vykládku, případně clení zásilky činí 30 minut od okamžiku přistavení vozidla. Případné prodloužení této doby je oprávněn dopravce účtovat objednavateli sazbou 300,-Kč za každou započatou půlhodinu. Doručení s požadavkem na avizování příjemce je avizováno příjemcům nejpozději 60 min před skutečným doručením. Avizace je zdarma.

Co je marná jízda?

V případě že není příjemce zastižen na dodací adrese nebo z jiného důvodu nemůže převzít zásilku je příjemci účtována marná jízda.



 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.